top of page

Wie zijn wij

- Verloskundigen

- Gynaecoloog

​

Samenwerking

- Annature

- Kraamzorg

- Huisartsen

- Overige zorgverleners

​

Kwaliteit

- Kwaliteitsregister

- BIG register

​

Privacy

​

Klachtenregeling

​

 

Klachtenregeling

​

​

Het is belangrijk dat je je goed voelt bij de verloskundige, want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jullie zo goed mogelijk te begeleiden.

Het is prettig als het contact met je verloskundige en andere professionals in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt.

Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.

Hoe ga je daarmee om?

​

​

1. Bespreek je klacht met je verloskundige.

​

Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons.

We nemen graag de tijd om er rustig met je over te praten.

​

​

2. Schakel onze klachtenfunctionaris in.

​

Lukt het niet om er samen uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

​

De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 9.00 to 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088-0245123. 

Je kunt ook een mail sturen naar klachtenverloskunde@cbkz.nl

​

Kijk voor meer informatie op http:www.klachtverloskunde.nl

​

​

Verloskundige Zorg in Breda, Prinsenbeek, Terheijden, Teteringen, Zevenbergen, Etten-Leur, Rijsbergen en Zundert

bottom of page